Destiny 2: Upadek Światła + przepustka roczna
Przybył Świadek. Zdobądź nowe nagrody, opanuj nową podklasę, odkryj Neptuna, nowy najazd i legendarny tryb Upadku Światła.
Zawiera Upadek Światła, nowy najazd, dwa lochy, które ukażą się w sezonach 21. i 23., nowego egzotycznego Wróbla, katalizator i zdobienie Nagłej burzy oraz przepustki sezonowe na sezony 20., 21., 22. i 23.
Znajdź siłę wraz z innymi Strażnikami w oblężonym mieście na Neptunie, gdy po przybyciu Świadka wszystko zmierza ku końcowi. Uzbrój się w nowe nagrody, odblokuj mroczne moce i zatriumfuj w legendarnym trybie Upadku Światła.
Udaj się na Neptuna i odkryj mieniącą się światłem neonów metropolię, jakiej jeszcze nie było w Destiny 2. Poznaj Kroczących Wśród Chmur, dołącz do walki z Legionem Cienia i zapobiegnij zniszczeniom w zaawansowanym technologicznie, tajemnym mieście Neomuna.