Destiny 2: Światło i Ciemność – kolekcja
Przeżyj spektakularną przygodę w dynamicznym świecie science fiction. Destiny 2: Światło i Ciemność to idealna kolekcja na start dla Strażników, którzy chcą decydować o własnym losie i przeżyć niezapomnianą przygodę.