Wciel się w Billie Lurk i połącz siły z jej dawnym mentorem, Daudem, aby podjąć najambitniejsze z wyzwań: zabicie Odmieńca, półboskiej istoty, którą obaj bohaterowie postrzegają jako kluczowy element wielu najczarniejszych epizodów w historii Cesarstwa.
Wciel się w Billie Lurk (vel Meagan Foster), niegdyś jedną z najgroźniejszych najemnych morderczyń w Dunwall. Po ponownym połączeniu sił ze swoim dawnym mentorem, legendarnym zabójcą Daudem, podejmiesz najambitniejsze z wyzwań: zabicie Odmieńca, półboskiej istoty, którą Billie i Daud postrzegają jako kluczowy element wielu najczarniejszych epizodów w historii Cesarstwa. Podczas swej podróży w głąb najpodlejszych zakamarków Karnaki, gdzie odkrywać będziesz sekrety Odmieńca i jego przeszłości, zmierzysz się z zabójczymi przeciwnikami, przedwieczną potęgą i niełatwymi decyzjami, które wywrą permanentne piętno na otaczającym Cię świecie.
Zabicie Odmieńca nie będzie prostą sprawą. Wymaga to zagłębienia się w szemrany półświatek Karnaki, gdzie odkryjesz zaginione sekrety miasta. Na drodze do celu zinfiltrujesz nielegalną krwawą arenę i kult czarnej magii, a w emocjonującym napadzie na bank zdobędziesz pradawny artefakt, który będzie jedynie wstępem do najśmielszej spośród twoich misji.
Wyzwól dodatkowy potencjał kreatywnego chaosu, powtarzając rozgrywkę z użyciem części kluczowych mocy z Dishonored 2 w trybie oryginalnej gry plus (OG+).