Dishonored – Definitive Edition
Dishonored to wciągająca pierwszoosobowa gra akcji opracowana przez Arkane Studios, zdobywcę tytułu Studio of the Year 2012 przyznawanego przez Edge Online. Wcielisz się w niej we władającego nadprzyrodzonymi zdolnościami asasyna pałającego żądzą zemsty. Elastyczny system walki w Dishonored pozwala na kreatywne eliminowanie wrogów przy użyciu nadprzyrodzonych umiejętności, broni i osobliwych gadżetów. Ścigaj wrogów, skrywając się w mroku lub staw im czoła w bezpośredniej, bezwzględnej walce z bronią w ręku. To, jak potoczą się poszczególne misje zależy od podejmowanych przez Ciebie wyborów.
W The Knife of Dunwall wcielisz się w Dauda, legendarnego zamachowca i zabójcę cesarzowej. Po dopuszczeniu się tego czynu, który na zawsze zmienił los Dunwall, wyruszasz w świat, poszukując odkupienia. Uzyskaj dostęp do nowych broni, gadżetów oraz nadprzyrodzonych mocy, przemierzając nieodwiedzane wcześniej zakątki Dunwall, w tym centrum wielorybnicze, Rzeźnię Rothwilda oraz świetnie strzeżoną Dzielnicę Prawników.
W The Brigmore Witches kontynuujesz swoją podróż jako legendarny zabójca Daud. W tym zwieńczeniu historii Dauda staniesz przeciwko zwaśnionym gangom oraz niebezpiecznemu sabatowi czarownic z Brigmore. Przemierzaj niezbadane obszary Dunwall, w tym Drapers Ward oraz rezydencję Brigmore, gdzie zetkniesz się z siłami nadprzyrodzonymi, które wystawią Twoją nową broń oraz umiejętności na ciężką próbę.
W Dunwall City Trials na nowo odkryjesz elastyczny system walki i skradania się w Dishonored, a przy tym poznasz charakterystyczne miejsca, przemierzając 10 wyjątkowych map zawierających różnorodne wyzwania. Sprawdź, czy Twoje umiejętności bojowe, mobilność oraz zdolność skradania się wystarczą, by pokonać wymagające przeszkody. Odblokuj nowe osiągnięcia i sekrety, by w końcu dotrzeć na szczyt globalnych rankingów.
Dodatek Void Walker's Arsenal zapewnia dostęp do czterech pakietów z zawartością dostępnych dotychczas wyłącznie w ramach przedsprzedaży gry Dishonored. Pakiety zawierają wyjątkowe bonusy dla postaci, dodatkowe miejsca na runy i o wiele więcej.