Disney Dreamlight Valley – często zadawane pytania dotyczące fazy wczesnego dostępu
Jak przy tworzeniu każdej gry, nasi developerzy stawili czoła licznym wyzwaniom i wyciągnęli z nich sporo wniosków. Zespół poświęcił czas na dopracowanie rozgrywki, jej fizyki, sterowania, kamery i nie tylko, jednocześnie dbając o zachowanie wizji artystycznej oraz zamysłu tytułu. Podobnie jak w przypadku wszystkich naszych dzieł, rozwój Disney Dreamlight Valley dopiero się zaczyna, a w przyszłości wprowadzimy do gry mnóstwo nowej zawartości.
Uczestnicy fazy wczesnego dostępu Disney Dreamlight Valley jako pierwsi zwiedzą dolinę Dreamlight Valley i otrzymają wyjątkowe nagrody, które zachowają po planowanej na przyszły rok oficjalnej premierze. Wypatruj dalszych informacji o wyjątkowych nagrodach.
Gra pozostanie w fazie wczesnego dostępu do 2023 roku – dokładna data zależy od tempa pracy. To znaczy, że wczesny dostęp potrwa co najmniej 6 miesięcy.
Rozgrywka stanowi połączenie tradycyjnych elementów symulatora życia z rozbudowaną przygodą fabularną, która składa się z kampanii dla jednego gracza i wyjątkowego systemu przyjaźni w miasteczku-piaskownicy, gdzie każda postać inspirowana bajkami Disney i Pixar ma własny wątek fabularny.
Codzienne zadania (Daily Valley Activities) pozwalają pogłębić więzi z napotkanymi w grze przyjaciółmi. Zadania są typowe dla tego gatunku gier i nawiązują do własności intelektualnej Disneya, ponieważ czynności takie jak łowienie ryb można spędzić z bajkowymi sąsiadami, na przykład z Goofym.
Aby wziąć udział w fazie wczesnego dostępu, trzeba kupić pakiet Founder's Pack. Jeśli kupisz pakiet Founder's Pack i zostaniesz jednym z pierwszych graczy, zyskasz możliwość nawiązania kontaktu z twórcami gry i pomożesz nam udoskonalić rozgrywkę. Jako Założyciel (Founder) poznasz grę w pierwszej kolejności i otrzymasz mnóstwo wyjątkowych, przeznaczonych wyłącznie dla Założycieli przedmiotów, które nie będą dostępne po fazie wczesnego dostępu. Po wczesnym dostępie gra przyjmie model free-to-play.
Należy podkreślić, że pakiet Founder's Pack dostępny będzie tylko podczas wczesnego dostępu, a jego zawartość przekracza cenę kupna.
Po zakończeniu wczesnego dostępu w grze Disney Dreamlight Valley pojawi się sklep z przedmiotami kosmetycznymi do personalizowania postaci i domu. W grze nie ma mechanizmów opłat, takich jak odpłatne pakiety energii albo pomijanie czasu. Płatna zawartość ogranicza się do przedmiotów kosmetycznych i rozszerzeń gry, które będą dostępne w przyszłości.
Planujemy korzystać z pomocy społeczności za pośrednictwem dedykowanego kanału na Discordzie, mediów społecznościowych oraz ankiet. Zamierzamy też stworzyć tablice błędów, którym priorytet nadawać będziemy wspólnie ze społecznością. Będziemy również używać systemu automatycznego gromadzenia danych, co pomoże nam udoskonalić balans rozgrywki oraz całą grę Disney Dreamlight Valley.
Tworzymy rozległą grę typu piaskownica z mnóstwem możliwych sytuacji – bez pomocy graczy prawdopodobnie nie bylibyśmy w stanie sprawdzić każdej misji oraz kombinacji postaci, narzędzi, lokacji i wybranych w dialogach kwestii. Dlatego właśnie weźmiemy pod uwagę ich opinie. Społeczność weźmie także udział w tworzeniu funkcji rozgrywki wieloosobowej.
Zespół dokłada wszelkich starań, aby gra stale się rozwijała, dlatego nową zawartość publikować będziemy regularnie. Przygotowaliśmy też specjalne materiały, których gracze doświadczą podczas prawdziwych wydarzeń Disney i Pixar, na przykład podczas premier filmowych. Niektóre aktualizacje rozwijać będą istniejącą już w grze zawartość, inne z kolei wprowadzą nowe wymiary i postacie Disney.