Disney Speedstorm
Disney Speedstorm to wyścigowa gra walki w modelu free-to-play z licznymi bohaterami, w której wyruszysz na tory inspirowane światami Disneya i Pixara. Opanuj unikatowe umiejętności każdej postaci oraz osiągnij zwycięstwo w tej emocjonującej grze wyścigowej od twórców serii Asphalt!
Promocja ta zaczyna się 16 maja 2024 r. o godzinie 17:00 czasu polskiego, a kończy się 13 czerwca 2024 r. o godzinie 17:00 czasu polskiego.
Odbierz pakiet w Epic Games Store i zaloguj się do gry Disney Speedstorm poprzez EGS. Po uruchomieniu gry powinien wyświetlić się komunikat potwierdzający przyznanie zawartości pakietu.
Nie, po wykorzystaniu kodu nie można już go cofnąć. Przed wykorzystaniem kodu upewnij się, że jesteś zalogowany(-na) na właściwe konto.
Gra Disney Speedstorm będzie dostępna w fazie wczesnego dostępu dla graczy, którzy przed premierą pełnej wersji gry dokonają zakupu Pakietu Fundatora (Founder's Pack).
Podczas fazy wczesnego dostępu Fundatorzy (Founders) będą mogli być jednymi z pierwszych, którzy wezmą udział w wyścigach. Otrzymają też wyjątkowe nagrody, które zachowają nawet po premierze pełnej wersji gry i jej przejściu na model free-to-play.
Po przeanalizowaniu opinii nadesłanych po fazie zamkniętych testów beta uznaliśmy, że potrzebujemy nieco więcej czasu, by dostarczyć graczom dopracowaną i emocjonującą grę wyścigową, z której nasz zespół będzie dumny i która będzie zawierać dodatkowe elementy, które sprawią, że gracze będą z chęcią wracać na nasze tory wyścigowe. Aby to osiągnąć, postanowiliśmy umożliwić graczom dostęp do gry w fazie wczesnego dostępu w roli Fundatorów.
Dokładna data uzależniona jest od opinii, które nadeśle społeczność, oraz od tempa, w jakim będziemy rozwijać grę.
Główne elementy gry Disney Speedstorm pozostaną takie same po premierze gry w modelu free-to-play. Gracze będą mogli cieszyć się tą samą dynamiczną rozgrywką pełną walki i wyścigów w stylu arkadowym, którą poznali podczas fazy wczesnego dostępu. Zachowają też zdobyte wyjątkowe nagrody i osiągnięte postępy.