DNF Duel
Bijatyka wypełniona akcją na maksa! Jedna z najpopularniejszych i najczęściej granych gier RPG na świecie – Dungeon and Fighter – powraca jako wypełniona akcją bijatyka w 2,5D. Wybierz spośród 16 czarujących postaci, z których każda ma inne umiejętności i osobowość. Przechytrz, ograj lub po prostu obij swoich przeciwników w drodze do zostania mistrzem Ultimate Will!
DNF Duel perfekcyjnie reinterpretuje kultowe klasy z klasycznej gry RPG Dungeon and Fighter. Niezależnie od tego, czy chodzi o błyskawicznie szybkie i błyszczące pociski chytrego Rangera, czy też nieokiełzaną czystą moc szalonego Berserkera, ikoniczne cechy każdej postaci zostały rozszerzone i przerobione.
W DNF Duel 18 lat historii świata jest zintegrowane z fabułą i rozwojem postaci. Ponadto gra oferuje nieprawdopodobnie szczegółową grafikę, która płynnie łączy się ze scenografią Aradu.
DNF Duel wnosi gatunek bijatyk na zupełnie nowy poziom dzięki niepowtarzalnemu systemowi walki i taktykom. Każda postać ma swoje charakterystyczne ruchy i mocne strony, które dodatkowo podkreślają efekty Awakening. Nie zapomnij spoglądać na swój wskaźnik MP Gauge i wskaźnik obrażeń White Damage Gauge, aby przeciwnik nie zrobił Ci niespodzianki!
Tryb fabularny pozwala przejść historię pochodzenia każdej postaci, oferując przy tym wciągające wrażenia w świecie Dungeon and Fighter. Dostosuj swój profil gracza i odblokuj ekskluzywne tapety i dźwięki w Galerii!