Doctor Who: The Lonely Assassins
Doctor Who: The Lonely Assassins to emocjonująca gra o tajemnicy znalezionego telefonu stworzona przez nagradzanych twórców takich tytułów jak Sara Is Missing oraz SIMULACRA. Odkryj straszną fabułę opartą na historii przerażających Płaczących Aniołów.
W toku złowieszczej serii wydarzeń, do których dochodzi w pozornie opuszczonym londyńskim domu, po pewnej osobie ginie ślad, a Ty znajdujesz należący do niej telefon. Gdy urządzenie zaczyna ulegać samozniszczeniu, była naukowiec z organizacji UNIT Petronella Osgood prosi Cię o pomoc w odszukaniu ukrytych tropów i tajemniczych zagadek. Czy rozwikłasz tajemnicę mrożącego krew w żyłach zaginięcia, nim będzie za późno?
Ta gra z gatunku survival horror poprowadzi Cię przez tajemnicę, jak żadna inna. Wyjaśniaj zbrodnie i odkryj historię zniknięcia Lawrence'a. Wciel się w rolę detektywa, żeby połączyć wszystkie elementy układanki, które trzymasz w garści. Znaleziony telefon wciągnie Cię jeszcze głębiej i pozwoli odkryć mroczne sekrety oraz rozwiązać tajemnicę.