Doki Doki Literature Club Plus!
Wcielasz się w głównego bohatera, który niechętnie dołącza do klubu literackiego w poszukiwaniu drugiej połówki. Z każdym napisanym wierszem i dokonanym wyborem nie tylko coraz bardziej oczarowujesz swoją sympatię, ale również zaczynasz odkrywać okropności szkolnych romansów. Czy zdołasz złamać kod tego symulatora randkowania i zapewnić sobie perfekcyjne zakończenie?
Teraz oryginalna, wstrząsająca gra DDLC oferuje mnóstwo nowych funkcji oraz zawartości wyłącznie w Doki Doki Literature Club Plus!
Sayori – To właśnie Sayori, Twoja koleżanka z dzieciństwa zaprosiła Cię do klubu literackiego! Sayori jest pełną pozytywnej energii marzycielką, która uwielbia uszczęśliwiać innych.
Natsuki – Natsuki udaje twardzielkę, ale jej urok sprawia, że trudno brać ją na poważnie. Chętniej otwiera się przed dobrymi słuchaczami, którzy są w stanie uszanować jej miłość do ślicznych rzeczy.
Yuri – Yuri, cichy mól książkowy, pokazuje swoją bardziej emocjonalną naturę wyłącznie osobom, które potrafią zrozumieć jej enigmatyczny umysł.
Monika – Monika, gwiazda i przewodnicząca klubu literackiego, której pomoc zagwarantuje Ci perfekcyjne zakończenie. Monika jest zawsze gotowa, aby wesprzeć Cię zarówno w kwestiach związanych z literaturą, jak i miłością!