DOOM (1993)
Wyprodukowany przez id Software i pierwotnie wydany w 1993 roku DOOM był pionierem i popularyzatorem gatunku strzelanek pierwszoosobowych oraz wyznaczył standardy dla wszystkich gier FPS. Rozszerzona wersja została wydana na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych w roku 2019. Teraz możesz zagrać w rozszerzoną wersję podstawowej wersji gry oraz w zawartość dodatkową tutaj.
Jesteś komandosem, przydzielonym do placówki badawczej Union Aerospace Corporation (UAC) na Marsie. Kiedy w trakcie eksperymentu dochodzi do awarii, otwiera się portal do piekła. Baza zostaje zaatakowana przez demony. Chwyć za broń i walcz o przetrwanie.