DOOM + DOOM II
Demony przybyły, a marines zginęli... z wyjątkiem jednego. Jesteś ostatnią linią obrony przeciwko Piekłu. Przygotuj się na najbardziej intensywną walkę, w jakiej brałeś udział. Poznaj kompletną, oryginalną wersję gry wydanej w roku 1993, teraz z całą oficjalną zawartością i epizodem IV: Thy Flesh Consumed.
Piekło najechało Ziemię i aby ją ocalić, musisz walczyć z potężniejszymi demonami, korzystając z jeszcze lepszej broni. Ta uwielbiana kontynuacja przełomowego DOOM-a (1993) przekazuje graczom brutalną superstrzelbę, niesławnego bossa Ikonę Grzechu i jeszcze bardziej intensywną akcję FPS.
Ten dodatek zawiera dwadzieścia dodatkowych poziomów, pełnych tych samych piekielnych okropieństw co podstawowa wersja gry. Każdy poziom został stworzony przez niezależnych projektantów, pod nadzorem id Software.
Ten mod stworzony przez współzałożyciela id Software, Johna Romero, który ukazał się jako epizod złożony z 18 nowych map, rozgrywa się pomiędzy wydarzeniami DOOM (1993) i DOOM II. Bafomet, strażnik piekielnych bram, „odmienił działanie teleportera swoim ukrytym znakiem, którego upiorna moc zaniosła cię w jeszcze mroczniejsze miejsce, wybrzeże piekielnej rzeki. Musisz przedrzeć się przez tę styksową krainę zła i stawić czoła najsilniejszym heroldom Szatana, by następnie powrócić i zostać zbawcą Ziemi”.
Legacy of RustNajnowszy epizod DOOM i pierwszy oficjalny epizod od czasu DOOM II, stworzony we współpracy przez id Software, Nightdive Studios i MachineGames i zawierający nowe demony i broń. Ten składający się z 16 map dodatek został podzielony na dwie sekcje po 8 map każda: „The Vulcan Abyss” i „Counterfeit Eden”.