DOOM Eternal Deluxe Edition
Armie piekieł najechały ziemię. Wciel się w Slayera i w epickiej kampanii jednoosobowej pokonaj demony, podróżując między wymiarami, i powstrzymaj ostateczną zagładę ludzkości. Jedyne, czego się boją... to ty.