DOOM Eternal: The Ancient Gods, część pierwsza
The Ancient Gods, część pierwsza to pierwsze rozszerzenie kampanii dla DOOM Eternal.
Twoja wojna jeszcze nie dobiegła końca... Legiony Piekieł splądrowały niebo i zagrażają wszystkim wymiarom. Przedrzyj się na Urdak, by decydować o losach wszechświata. Teraz wszystko w twoich rękach.
Od pokładów ośrodka atlantyckiego UAC i Krwawe Bagno Piekieł, aż po ruiny Urdaku, odwiedzisz nowe miejsca, w których wyprujesz flaki armiom Piekieł.
Zmieniaj taktykę, mierząc się z najnowszymi zagrożeniami, dodającymi walce głębi i wyzwań. Zmierz się ze wzmacniającym demony widmem, a także z krwawym maykrem.