DOOM II
Świętuj 25. rocznicę powstania gry DOOM w odnowionej wersji drugiej części cyklu DOOM. Słynny sequel przełomowego DOOM-a z 1993 roku oddał w ręce graczy brutalny Super Shotgun, dzięki któremu mogli stawić czoła potężniejszym demonom oraz sławnemu bossowi Icon of Sin.
Wyprodukowany przez id Software i pierwotnie wydany w roku 1994 DOOM II to doceniona przez krytyków pierwszoosobowa strzelanka akcji i kontynuacja DOOM-a. Rozszerzona wersja została wydana na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych w roku 2019. Teraz możesz zagrać w oryginalną i rozszerzoną wersję podstawowej wersji gry oraz zawartość dodatkową, w jednym pakiecie.
Piekło najechało Ziemię i aby ją ocalić, musisz walczyć z potężniejszymi demonami, korzystając z jeszcze lepszej broni. Ta uwielbiana kontynuacja przełomowego DOOM-a (1993) przekazuje graczom brutalny Super Shotgun, niesławnego bossa Ikonę Grzechu i jeszcze bardziej intensywną akcję FPS.
Pierwotnie wydany jako „Master Levels for DOOM II”, dodatek ten zawiera dwadzieścia dodatkowych poziomów, pełnych tych samych piekielnych okropieństw co podstawowa wersja gry. Każdy poziom został stworzony przez niezależnych projektantów, pod nadzorem id Software.