Dragon Age: Inkwizycja – Edycja Gry Roku
Jesteś inkwizytorem, a twoim zadaniem jest ocalenie świata przed nim samym. Czeka cię wyprawa wypełniona trudnymi decyzjami. Thedas to kontynent rozdzierany nieustannymi konfliktami. Mimo inwazji demonów liczne frakcje nadal toczą ze sobą wojny. A ty? Ty i twoi towarzysze jesteście jedynymi, którzy mogą uchronić świat przed zagładą. Nie masz wyjścia – poprowadzisz ich… lub zginiesz.
W Inkwizycji nie tylko decydujesz o tym, kto rzuci się w wir walki. Podejmujesz ważne wybory, które ukształtują przyszłość Thedas. W tej grze nie ma wyborów bez znaczenia, a twoje czyny mogą mieć różne, daleko idące konsekwencje. Inkwizycja to spersonalizowana opowieść tworzona przez gracza. Tu jedno złe posunięcie może uruchomić lawinę zdarzeń, które odmienią wygląd całego świata, czyniąc ukształtowane przez ciebie Thedas naprawdę niepowtarzalnym.
Świat Thedas jeszcze nigdy nie był tak wielki i zróżnicowany. Tylko czeka, aż wyruszysz go zbadać. Odkrywaj i przejmuj twierdze wroga. Penetruj ukryte, pełne groźnych stworzeń jaskinie. Thedas to kontynent rozległy i pełen niebezpieczeństw, ale warto go dokładnie zbadać. Od tego, czy odkryjesz jego sekrety, zależeć może wynik twych zmagań z siłami zła.
Nie da się grać w Dragon Age: Inkwizycja w niewłaściwy sposób… No chyba, że twoja postać ginie. Na szczęście do dyspozycji masz tryb strategiczny, w którym starcie możesz obserwować z lotu ptaka. W tym trybie gra się zatrzymuje, lecz jeśli to nie w twoim stylu, możesz po prostu ruszyć na pole bitwy, wypuszczając z kuszy bełt za bełtem.
Zstąp w podziemia, by odkryć źródło tajemniczych trzęsień ziemi zagrażających Thedas.