Dying Light: 10th Anniversary Bundle
Ten pakiet, wypuszczony z okazji 10. rocznicy premiery Dying Light, zawiera certyfikowany strój cwaniaka, bezcenną strzelbę „Niszczyciel świtów”, olśniewający rewolwer „Słoneczny wybuch” i błyszczącą maczetę „Złoty idol”. Każdy z tych pozłacanych przedmiotów pokazuje, jak wiele udało ci się osiągnąć w Harran. Dodatkowo pakiet ten zawiera lakier do łazika „Złota godzina”, który symbolizuje twoją podwójną rolę: iskierki nadziei dla ocaleńców i niepokonanej siły uderzającej w twoich wrogów.