Dying Light – Chivalry Weapon Pack
Poddaj się szaleństwu, siekaj zombie wzbudzającym strach Zweihanderem (potężnym mieczem dwuręcznym) i poczuj, jak potworne cielska rozbijają się o Twoją wytrzymałą, średniowieczną tarczę Medieval Shield ozdobioną krzyżem rycerzy Agatha Knights lub orłem zakonu Mason Order. Chwała czeka!