Dying Light – Hellraid
Nadchodzi ostateczna aktualizacja Hellraid, zawierająca kilka korekt i ulepszeń wędrówki po lochach!
Można zdobyć nową broń! Ukończ zadanie specjalne „Ochota na nieumarłych”, a zyskasz bezprecedensową możliwość szerzenia chaosu w świątyni za pomocą Uśmiercacza — jedynej w swoim rodzaju broni palnej dostępnej w Hellraid!
Życzymy też dobrej zabawy w przerobionej zbrojowni!Teraz będzie można w niej przechowywać całe uzbrojenie i wszystkie przedmioty z Hellraid!
Kup różdżki i Porażacza w sklepie Hellraid, i weź je ze sobą do Harranu!Pora sprowadzić na nasz świat trochę magii, jeśli tylko zdołasz nad nią zapanować.
Wykonuj zadania specjalne, aby zdobyć wszystkie trzynaście nowych planów broni Hellraid!Możesz je wytworzyć z fragmentów broni znajdowanych w skrzyni Hellraid.
Zapraszamy do trybu Hellraid z ulepszonym balansem i płynniejszą rozgrywką!Walki w lochu są teraz jeszcze bardziej satysfakcjonujące!
Nikt nie wie, skąd wziął się dziwny automat do gier. Pewnego dnia mieszkańcy Wieży po prostu znaleźli go w piwnicy po nietypowej awarii zasilania. Przenieśli go na piętro, nie mając pojęcia, że ich znalezisko to brama do innego wymiaru. Wzbogać swoje doświadczenia w Dying Light dzięki całkowicie nowemu trybowi rozgrywki opartemu na Hellraid – slasherze FPP Techlandu w realiach fantasy, nad którym prace są obecnie wstrzymane.
Przejdź przez portal, by porzucić znajome ulice Harran i przenieść się do twierdzy z innego świata opanowanej przez sługi Piekła. Zapuść się w kamienne korytarze i mroczne komnaty, zabijając całkiem nowych, demonicznych wrogów średniowiecznymi mieczami, toporami i młotami.
Sprawdź się podczas intensywnych, satysfakcjonujących wypraw do lochu pełnego demonów. Zbieraj łupy, aby zdobyć dodatkowe nagrody, gdy będziesz ponownie odwiedzać fortecę. Podnoś swoją rangę w Hellraid, by uzyskać dostęp do nowych broni, których da się używać także poza piekielnym wymiarem.