Dying Light – Unturned Weapon Pack
Ten darmowy dodatek stworzony z okazji crossoverowego wydarzenia w Dying Light zawiera wyjątkowy strój i schemat trzech zupełnie nowych broni typu „low-poly”, które odzwierciedlają przedmioty dostępne w Unturned: grabie (Rake), maczetę (Machete) i kij hokejowy (Hockey Stick). Bronie są nie do zdarcia i pochłaniają niewiele wytrzymałości, a wytworzysz je bez podstawowego oręża. Dzięki temu doskonale sprawdzą się u początkujących graczy, a także w roli niezawodnego sprzętu zapasowego dla doświadczonych ocalałych. Zadawane przez nie obrażenia zależą od poziomu gracza, a ich wysoka szansa na krytyczne trafienie zapewnia w walce mnóstwo satysfakcji.