Black Friday Edition
Od czasu wydarzeń z poprzedniej części gry minęło dwadzieścia lat. Wirus zwyciężył, a ludzkość powoli wymiera. Wcielasz się w rolę Aidena Caldwella, wędrującego pielgrzyma, który dostarcza towary i przekazuje wieści, stanowiąc łącznik między nielicznymi osadami ocaleńców pozostałymi na pustkowiach wyniszczonych przez wirusa zombie. Twoim prawdziwym celem jest jednak odnalezienie młodszej siostry Mii, którą porzuciłeś jako dziecko w trakcie ucieczki przed eksperymentującym na was bezwzględnym doktorem Waltzem. Przeszłość nie daje ci spokoju, więc w końcu postanawiasz się z nią zmierzyć, kiedy okazuje się, że Mia może nadal żyć i mieszkać w Villedor – ostatnim mieście na Ziemi.
Aiden daje się skusić obietnicy bogactwa, chwały i dostępu do najlepszego sprzętu. Bierze udział w zawodach, w których w imię chwilowego prestiżu trzeba być gotowym na najwyższe poświęcenie. Żeby zwycięsko wyjść z próby i wspiąć się na sam szczyt, musi doszlifować umiejętności i znaleźć cennych sojuszników.