Dying Light 2 Stay Human – Developer Tools
Darmowe rozszerzenie do Dying Light 2 Stay Human na PC pozwalające tworzyć, udostępniać oraz pobierać mapy niestandardowe. Daje ono twórcom treści dostęp do narzędzi Techlandu, dzięki którym będą mogli jeszcze bardziej urozmaicić świat Dying Light.