Dying Light 2 Stay Human: Gunslinger Bundle
Zdobądź nowy pakiet rewolwerowca Gunslinger Bundle i stań się legendarnym łowcą nagród. Czas przywrócić porządek w mieście i wyzwać nocną grozę na pojedynek w samo południe.