Dying Light 2 Stay Human – Winter Tales Edition
Od czasu wydarzeń z poprzedniej części gry minęło dwadzieścia lat. Wirus zwyciężył, a ludzkość powoli wymiera. Wcielasz się w rolę Aidena Caldwella, wędrującego pielgrzyma, który dostarcza towary i przekazuje wieści, stanowiąc łącznik między nielicznymi osadami ocaleńców pozostałymi na pustkowiach wyniszczonych przez wirusa zombie. Twoim prawdziwym celem jest jednak odnalezienie młodszej siostry Mii, którą porzuciłeś jako dziecko w trakcie ucieczki przed eksperymentującym na was bezwzględnym doktorem Waltzem. Przeszłość nie daje ci spokoju, więc w końcu postanawiasz się z nią zmierzyć, kiedy okazuje się, że Mia może nadal żyć i mieszkać w Villedor – ostatnim mieście na Ziemi.
Bloody Ties to pierwsze oficjalne rozszerzenie fabularne do Dying Light 2 Stay Human – emocjonującej survivalowej gry akcji z widokiem pierwszoosobowym, osadzonej w postapokaliptycznym otwartym świecie.
Aiden daje się skusić obietnicy bogactwa, chwały i dostępu do najlepszego sprzętu. Bierze udział w zawodach, w których w imię chwilowego prestiżu trzeba być gotowym na najwyższe poświęcenie.
Ożyj, gdy zegar wybije północ, i rozpocznij balet furii w zaczarowanej drewnianej zbroi dziadka do orzechów. Ochroni cię ona przed ciosami, kiedy będziesz odpierać nadciągające potwory jego pozłacaną szablą. Skorzystaj również z jego paralotni, aby wzbić się w przestworza, aż wszyscy na dole staną się malutcy jak mrówki. Crescendo twojej wielkiej walki zapisze się na kartach historii jako kolejna klasyczna opowieść.