Zawartość nie jest dostępna w każdej chwili i we wszystkich regionach i może ulec zmianie. Postępy w grze zostaną usunięte po usunięciu zawartości lub zakończeniu SHOWCASE. EA może całkowicie zakończyć SHOWCASE po upływie 30 dni od zamieszczenia stosownej informacji na stronie ea.com/pl-pl/service-updates.