Wymagająca walka
Członkowie klubu FC 25 będą przez cały rok otrzymywać wiele wyjątkowych korzyści, w tym herb i strój, które będą odzwierciedlać ich status, oraz nagrody we wszystkich ulubionych trybach gry.