Edge Of Eternity
Świat Heryon stoi na krawędzi zagłady. Tajemniczy najeźdźcy z kosmosu, którzy pojawili się lata temu, ostatecznie pogrążyli planetę w niekończącej się katastrofalnej wojnie, podczas której zarówno potencjał magii, jak i technologii był wykorzystywany na najgorsze i najbardziej mroczne sposoby.
Teraz pojawiło się jeszcze większe zagrożenie – w nikczemnym akcie agresji najeźdźcy uwolnili wirusa „Corrosion” wywołującego śmiertelną chorobę, która zmienia wszystkie żywe organizmy w zdeformowane kreatury.