Eiyuden Chronicle: Rising
Eiyuden Chronicle: Rising łączy w sobie ekscytującą przygodę wśród starożytnych ruin z opowieścią o powstaniu miasta z popiołów.
Zwabieni przez soczewki i inne skarby w pobliskich kurhanach Runebarrows bohaterowie dowiadują się, że miasto z trudem próbuje odbudować się po trzęsieniu ziemi, i postanawiają pomóc. W trakcie podróży będą rozstrzygać spory między żądnymi przygód poszukiwaczami a nieufnymi miejscowymi, którzy uważają, że kurhany (Barrows) należy pozostawić w spokoju. Dowiedzą się też więcej o motywach poszukiwania skarbów każdego z bohaterów, pogłębiając tym samym łączące ich więzi.
Z czasem dowiesz się, że kurhany Runebarrows kryją w sobie wielką tajemnicę, która ma tragiczne konsekwencje dla jednego z bohaterów. Zwykłe poszukiwanie skarbów przeradza się w mroczny spisek, który wstrząśnie światem i wprawi w ruch wydarzenia, które będą miały wpływ na główną fabułę Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes.
Gra przedstawi część bohaterów Eiyuden Chronicle w oryginalnej fabule z porywającą akcją i wciągającymi elementami rozbudowy miasta.
Gracze, którzy powiążą grę z Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, otrzymają pewne korzyści.