Elden Gunfire
„Elden Gunfire to konkurencyjna internetowa strzelanka dla wielu graczy z perspektywy trzeciej osoby, ze stylizowaną i uroczą kreskówkową grafiką 3D oraz wciągającą rozgrywką.
Wybierz swoją unikalną postać i broń spośród mnóstwa różnych postaci i broni różnych klas i stylów (szturmowy, pistolet maszynowy, snajperski, strzelba, nóż, pistolet, granaty, LMG, ciężkie karabiny maszynowe, granatnik, pistolet laserowy, pistolet na wodę, pistolet elektryczny , Działo Lawowe, Miotacz Płomieni...) każdy ze specjalnymi właściwościami. Dostosuj swoje własne i unikalne umiejętności walki i wskocz do akcji, wejdź do bitwy i weź udział w zespołowej walce PvP online z innymi graczami z całego świata na różnych mapach.
Regularne aktualizacje zawartości, w tym nowe postacie, broń, bomby, umiejętności i mapy.