Elite Dangerous: Deluxe Edition
Elite Dangerous: Deluxe Edition zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć wytyczanie własnego szlaku przez bezkresną Drogę Mleczną, zarówno pilotując statek kosmiczny, jak i wędrując na własnych nogach. To wydanie obejmuje grę Elite Dangerous i rozszerzenie Elite Dan...