Engine Evolution 2023 to największa jak dotąd odsłona serii Engine Evolution. Świat silników rozszerza się, oferując ciekawsze miejsca wyścigowe, ulepszoną fizykę, tryb wieloosobowy, dźwięki, personalizację, grafikę, pełną obsługę kontrolerów i wiele więcej! Wprowadzenie tak dużej ilości zawartości przyniesie zupełnie nowy zestaw wyzwań do pokonania w fazie wczesnego dostępu.