Eternights
Eternights to randkowa gra akcji, która łączy historię miłosną z pełną adrenaliny walką. W świecie ogarniętym apokalipsą starasz się czerpać z życia garściami. Szukaj zaopatrzenia, odkrywaj lochy... i chodź na randki!
Pewnego dnia ktoś, albo coś, zamieniło ludzi w niebezpieczne potwory. Jedyne, czego teraz chcą, to przemoc i władza. To one stoją między tobą, lekarstwem, a światem, którego pragniesz. A co jest w tym najistotniejsze? Walczysz o coś więcej niż własne przetrwanie – walczysz za tych, których kochasz.
Te niebezpieczne obszary, zwane „murem” (Wall), są pełne tajemnic i niebezpieczeństw. Czas ucieka, więc staw czoła pułapkom, łamigłówkom i minigrom tanecznym, zanim upłyną cenne sekundy. Na szczęście kiedy zrobi się nieciekawie, z pomocą przyjdą ci twoi towarzysze.