Eternights: Deluxe Edition
Eternights to randkowa gra akcji, w której starasz się czerpać z życia garściami podczas apokalipsy. Poniedziałek: Idź na randkę. Wtorek: Wyczyść lochy. Piątek: Zeświruj! Czas ucieka!
Zanurz się w świecie Eternights dzięki edycji Deluxe, zawierającej podstawową wersję gry, oficjalny cyfrowy artbook, prezentujący wgląd w rozwój Eternights, oraz oficjalną cyfrową ścieżkę dźwiękową zawierającą ponad 100 utworów skomponowanych przez Spencera Bambricka.