Europa Universalis IV: Domination
Odwiedź ponownie najpotężniejsze i najpopularniejsze państwa w Domination, pakiecie rozszerzeń do gry Europa Universalis IV. Domination skupia się na wielkich imperiach nowożytności i oferuje nowe drzewka misji, reformy państwowe, opcje zarządzania stanami społecznymi i wydarzenia dla wielu głównych mocarstw w grze. Te popularne początkowe narody zostały teraz gruntownie odnowione i zrównoważone. Pakiet oferuje znacznie większą głębię historyczną, bardziej obiecujące nagrody i wielowątkowe drzewka misji, dzięki którym wybory graczy mogą mieć dramatyczny wpływ na tok wydarzeń historycznych.