Europa Universalis IV: Leviathan Expansion Pack
Europa Universalis IV: Leviathan oferuje nowe narzędzia, dzięki którym scentralizujesz i skupisz władzę we władanym przez ciebie kraju. Nowe działania dyplomatyczne stwarzają kolejne możliwości przeciwstawienia się potężniejszym rywalom, a narzędzia polityki gospodarczej sprawią, że dasz początek bogatym imperiom wasalnym, przez które strumień bogactw będzie płynąć wprost do twojej stolicy, stymulując jej rozwój.
Leviathan to również nowe ulepszenia pozostałych zasadniczych aspektów rozgrywki takich jak kolonie czy regencje.