Europa Universalis IV: Lions of the North
Europa Universalis IV: Lions of the North wprowadza nowe drzewka misji i historyczne opcje dla narodów Morza Bałtyckiego. Wiele z nich obejmuje nowe „wielowątkowe misje”, które pozwalają poznać alternatywne historie kształtowane przez Twoje decyzje, zapewniając ogromną różnorodność i regrywalność.