Ultimate Bundle
Zestaw Ultimate Bundle to największa kolekcja rozszerzeń do gry Europa Universalis IV w jednym miejscu. Kup podstawową wersję gry razem z niemal każdym dostępnym rozszerzeniem i pakietem wzbogacającym rozgrywkę w promocyjnej cenie. Nigdzie nie znajdziesz tak bogatej i ciekawej historii zapewniającej dużą regrywaglność, a także specjalnej zawartości niemal dla każdej części świata, bogatych i ciekawych tematów historycznych oraz niezwykłych alternatywnych światów.
Europa Universalis IV to sztandarowa produkcja studia Paradox Interactive osadzona w epoce nowożytnej, trwającej od renesansu do czasów napoleońskich. Wybierz dowolne państwo i podbij świat, używając różnych środków, takich jak dyplomacja, handel, eksploracja czy wojna.