Czym jest EVE Online?
EVE Online jest społecznościową i osadzoną w kosmosie grą MMO w modelu free-to-play, w której gracze mogą wybrać swoją własną ścieżkę z niezliczonych opcji. Możesz doświadczyć eksploracji kosmosu, ogromnych bitew PvP i PvE, górnictwa, przemysłu i kwitnącej gospodarki wśród graczy w stale powiększającym się wszechświecie gry. Obejrzyj zwiastun rozgrywki na stronie EVE w Epic Games Store, żeby dowiedzieć się więcej!
Wcale nie! Nigdy nie jest za późno, żeby dołączyć do tysięcy graczy przemierzających New Eden każdego dnia.
Epic Games Store automatycznie tworzy nowe konto EVE do wykorzystania w Epic. Jeśli masz już konto stworzone przez Steam lub na eveonline.com, kup dodatkową zawartość w tych sklepach, żeby mieć do niej dostęp z głównego konta.
Przejdź na EVE Help Center (Otwiera się w nowej zakładce), żeby znaleźć artykuły z odpowiedziami na wiele tematów. Jeśli wciąż napotykasz problemy, możesz skontaktować się z mistrzem gry korzystając z czata na żywo lub wysyłając zgłoszenie.