EVE Online – Silver Starter Pack 2024
Odbierz pakiet Silver Starter Pack i zapewnij sobie szybki start w EVE Online. Odblokuj udoskonalenia treningu umiejętności, z którymi zaoszczędzisz na czasie, otrzymaj dostęp do barek górniczych i ciesz się wyborem niesamowitych opcji personalizacji statku.