Evil Dead: The Game
Wciel się w Asha Williamsa lub jego przyjaciół z legendarnej serii Evil Dead i pracuj zespołowo w grze wyładowanej po brzegi akcją dla wielu graczy, w trybach kooperacji i PvP!
Wciel się w Asha Williamsa lub jego przyjaciół z legendarnej serii Evil Dead i pracuj zespołowo w grze wyładowanej po brzegi akcją dla wielu graczy, w trybach kooperacji i PvP! Dołącz do drużyny czwórki ocalałych, by razem eksplorować, plądrować, radzić sobie ze strachem i odnajdywać przedmioty niezbędne do zamknięcia luki między światami w tej grze inspirowanej wszystkimi trzema oryginalnymi filmami z serii Evil Dead (Martwe zło) oraz stworzonym przez stację STARZ oryginalnym serialem Ash kontra martwe zło.
Wcielaj się w takie postacie uniwersum Evil Dead jak Ash, Scotty, Lord Arthur, Kelly Maxwell oraz wielu innych. Ciesz się nowymi dialogami w wykonaniu Bruce'a Campbella i pozostałych aktorów.
Walcz dla sił dobra lub przejmij kontrolę nad kandaryjskim demonem (Kandarian Demon), aby polować na Asha i innych, opętując martwiaków (Deadites), elementy otoczenia i nie tylko oraz starając się połknąć ich dusze!
Bez względu na to, czy akurat rozpoławiasz martwiaka (Deadite) piłą łańcuchową Asha czy też lecisz w poprzek mapy jako kandaryjski demon (Kandarian Demon), makabrycznie realistyczne i bazujące na prawach fizyki efekty zaskakująco ożywiają ten horror!