Evil Dead: The Game - Game of the Year Edition
Wciel się w Asha Williamsa lub jego przyjaciół z legendarnej serii Evil Dead (Martwe zło) i pracuj zespołowo w wyładowanych po brzegi akcją trybach kooperacji i PvP z zawartością z 6 dodatków DLC i nie tylko!!