Evil Dead: The Game – Aktualziacja do GOTY Edition
Jeśli dokonano wcześniej zakupu wersji Evil Dead: The Game, ten produkt uaktualnia ją do Edycji Gry Roku (Game of the Year Edition), która zawiera 6 dodatków DLC i nie tylko w obniżonej cenie.