EXODUS
Wcielasz się w złomiarza imieniem Jun Aslan, który walczy o przyszłość swojego rodzinnego świata. Badaj starożytne ruiny. Przebijaj się przez wrogich Celestials i rywalizujące ludzkie frakcje. Odzyskuj potężne pozostałości obcych technologii, które odmienią twoją cywilizację. Odkryj swoje przeznaczenie i poprowadź drużynę niezapomnianych towarzyszy. Przemierzaj najniebezpieczniejsze zakątki kosmosu w poszukiwaniu klucza do przetrwania ludzkości.