Clair Obscur: Expedition 33
Clair Obscur: Expedition 33 to przełomowa turowa gra RPG z wyjątkowymi mechanikami w czasie rzeczywistym, dzięki którym walki są bardziej wciągające niż kiedykolwiek. Odkryj świat fantasy inspirowany Francją okresu belle époque, w którym stawiasz czoła potężnym wrogom.
Gustave’owi, Maelle i innym poszukiwaczom został tylko rok życia. Poprowadź ich desperacką wyprawę, aby przełamać cykl śmierci Malarki. Podążaj śladami poprzednich ekspedycji i odkryj ich losy. Poznaj członków Ekspedycji 33, którzy uczą się współpracować w obliczu przytłaczającej przewagi wroga.
Odkryj urzekającą krainę zamieszkaną przez surrealistycznych przeciwników. Przemierzaj zapierające dech w piersiach miejsca, od wyspy Visages po zapomniane pobojowisko, po drodze odkrywając tajemnice oraz ukryte zadania. Znajdź sojuszników w postaci legendarnych stworów i zwerbuj specjalnych towarzyszy, by zyskać nowe sposoby podróżowania i odkryć tajne obszary na mapie świata.
Zagraj w debiutancką grę od Sandfall Interactive, stworzoną w pełni w Unreal Engine 5, z oszałamiającą grafiką i wzruszającą ścieżką dźwiękową.