Expeditions: Rome – Ścieżka dźwiękowa
Ścieżka dźwiękowa Expeditions: Rome skomponowana przez holywoodzkiego i growego kompozytora, Thomasa Farnona, zawiera 29 niesamowitych utworów nagranej na żywo muzyki z wykorzystaniem 2 orkiestr oraz utalentowanych solistów i trwa łącznie ponad godzinę.