Ścieżka dźwiękowa Eyes in the Dark
Oryginalna ścieżka dźwiękowa Eyes in the Dark zawiera 50 minut osobliwej, pokręconej muzyki elektronicznej, którą skomponował Saša Dukić, słynny producent muzyki psytrance znany również jako Psilocybian.