– Nowe ikony w trybie Mój zespół
Zasiądź za kierownicą w nowym sezonie i ścigaj się oszałamiająco różnorodnymi samochodami na kultowych torach, w tym na zupełnie nowym Miami International Autodrome.
Nowy system SI dla mniej doświadczonych graczy zapewnia wyrównaną rywalizację w każdym wyścigu.