Fae Farm: Coasts of Croakia
Dodatek Coasts of Croakia pozwoli Ci eksplorować nowe wyspy, poznać nowe postaci, opanować nowe umiejętności i sprawić, że stworzenia staną się Twoimi najlepszymi sprzymierzeńcami na drodze do zaprowadzenia pokoju na Azorii.
Poznawaj chronione, czarujące tereny z bujną, tropikalną roślinnością, którę – choć zupełnie odmienne – będą przytulnym miejscem do dokonywania kolejnych odkryć.
Z pomocą magicznego, rozrechotanego towarzysza znajdź drogę do Archi-pal-igo Park, sanktuarium przeróżnych stworzeń. Poznaj osobę, która się nimi opiekuje, i zdobądź nowe umiejętności, żeby się z nimi zaprzyjaźnić i wziąć je ze sobą na kolejną przygodę na Azorii!