Fae Farm – oryginalna ścieżka dźwiękowa
Oficjalna ścieżka dźwiękowa Fae Farm zawiera 37 oryginalnych utworów z gry. To ponad godzinna kompilacja orkiestrowej muzyki skomponowanej przez Crisa Velasco, która zabierze cię w epicką podróż po magicznym, barwnym świecie Azorii.
Jeszcze raz przeżyj przygodę w Azorii dzięki oryginalnej ścieżce dźwiękowej gry Fae Farm. Oficjalna ścieżka dźwiękowa Fae Farm zawiera 37 oryginalnych utworów z gry. Wsłuchaj się w ponad godzinną kompilację orkiestrowej muzyki skomponowanej przez Crisa Velasco, która zabierze cię w epicką podróż po magicznym, barwnym świecie Azorii – wyspy pełnej cudownych biomów, ujmujących postaci i fantastycznych stworzeń.