Faeria
Dzięki wyjątkowej „żyjącej” planszy Faeria rzuci Ci wyzwanie prawdziwie strategicznymi bitwami karcianymi. Stwórz swoją talię, kształtuj pole bitwy i walcz o zwycięstwo!
Ciesz się ponad setką godzin zawartości dla jednego gracza, misjami kooperacyjnymi i łamigłówkami! Poznaj szeroki wachlarz wyzwań, za które otrzymasz nagrody. Podróżuj przez Oversky i pokonuj przebiegłych bossów – lub graj z wrogą SI w trybie draft!
Wejdź do Pandory, unikalnego trybu draft Faerii, w którym Twoja umiejętność kompletowania talii zostanie wystawiona na ostateczną próbę. Walcz przeciw SI lub wystaw swoją talię na ostateczną próbę w trybie PVP. Zdobywaj nagrody w zależności od swoich wyników w grze. To doskonały sposób na powiększenie kolekcji lub po prostu świetną zabawę!
Zostań częścią naszej kwitnącej, wspierającej się i pomocnej społeczności, dołączając do oficjalnego kanału Discord, subreddita, for dyskusyjnych – lub wstąp do The Hub. Po tylu latach rozwoju gry trudno znaleźć bardziej przyjazną grupę graczy.