Premium Edition DLC
Odblokuj możliwości Edycji Premium! Pakiet zawiera mieszankę wyjątkowych przedmiotów i dodatków przyspieszających postęp w grze. Maksymalnie wykorzystaj czas spędzony w Faerii dzięki PODWÓJNEMU DOŚWIADCZENIU, większej liczbie miejsc na talie, wyjątkowym przedmiotom kosmetyczny...
To głównie dzięki punktom doświadczenia otrzymujesz nowe karty w Faerii. Nie musisz kupować paczek z kartami – zdobywaj je w toku gry.